Нови сапун - Honey Bunny

Лето је пролетело. Мимо моје воље и свести. Тек сад кад сам преживела шест селидби, три пројекта и читав фестивал, е ја бих тек сада ишла некуд на одмор. Још увек маштам о песковитим плажама, сламнатим шеширима и суптилном шуму морских таласа који ме успављују док читам неки од легендарних романа Агате Кристи. Септембар ме је дочекао потпуно неспремну, а зимска јакна ми већ намигује из ормана. Зар нас још само три месеца дели од Нове године? Немогуће.

Летњу носталгију покушавам да одбраним летом инспирисаним дизајнима. Чини ми се да бих нехотице привукла мраз чим бих се усудила да направим један 'зимски' сапун. Треба ми прво пар недеља да се привикнем на ово јесење стање. Пролетос сам оставила упитник за одабир јесењих мирисних комбинација. По вашим гласовима, победнички сапун ће носити мирисну ноту карамелизоване крушке (њам!), и овде постављам себи јавно изазов да вам га представим за две недеље.

У међувремену, припремила сам нешто ново, а личи на старо. Један од најпопуларнијих сапуна које сам икада направила је Milky Way.  Писала сам о њему у пар наврата, али га одавно нисам правила. Пролетос сам се некако поново ужелела тих топлих, медених и кремастих нота. 

Медењак на сунцу
Уследила је кратка недоумица - да ли да се држим опробане добитне комбинације или да испорбамо нешто ново? Реинтерпретација класика. Голицање маште таман кад вам се учини да знате о чему је реч.


Формула достојна краљева. И не, не говорим ово да бих показала како су моји сапуни супер, већ је то просто чињенично стање које намећу састојци. Великодушна доза какао бутера и драгоценог јојобиног уља упарени са непобедицим маслиновим и кокосовим уљем. Фино млевене овсене пахуљице и дивљи ливадски мед у стопу прате главне глумце, као споредни ликови без којих би читава прича била незамислива.


Симфонија мириса окупља импозантне учеснике. Прво срећемо суптилне ноте бергамота и црвене поморанџе, у назнакама се крије и неухватљива црвена јабука која припрема подијум златни, медени сируп и помало ласцивне ноте млечне карамеле, док се у позадини срећемо ненаметљив, али готово неизоставни и као паучина мекан бели мошус.

Honey  Bunny
Одучила сам се за несавршено савршени дизајн. Тело сапуна је у топлој, карамелизованој беж нијанси, прошаран тачкицам млевених овсених пахуљица. Горљи слој помало рапав и неуједначен, баш као медено саће, направљен је од провидног сапуна и прошаран честицама златног силикатног праха.


Размишљајући о имену, Honey Bunny се некако наметнуло, и никако нисма могла да смислим неко друго име које би се уклопило у визију. За све љубитеље кремастих слаткиша, верујем да
ће овај сапун бити добитини избор, невезано за сезону.
После ненадано дуге паузе, наоштрила сам се да вас до краја године изненадим са још пет нових сапуна, тако да следеће недеље будити спремни на још једну потпуно нову креацију.

Наравно, увек волим да чујем шта би вама било занимљиво да читате и испробате, као и које омиљене мирисе бисте волели да нађете у сапунима. Пустите машти на вољу!

14 коментара

  1. Divno izgleda i zvuci :) Sto se mene tice, ja bih volela da vidim neki passion fruit sapun, jer obozavam tu vocku, a u Srbiji je nigde nema.

    Takodje volim sapune od manga, koje sam dobila od drugarice sa Tajlanda i od tada sam navucena.

    Uzivaj u danu,
    Kiss,
    Jovana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jovana! Da znaš da je i meni dugo na pameti jedna kombinacija pasiflore i manga. Čak imam i osmišljen dizajn. Evo sad si me podstakla da ga pomerim sa wish liste na to do listu. :)

      Избриши
  2. A na svakom sapunu velikim slovima pise DO NOT EAT :))

    ОдговориИзбриши
  3. Ksenija, bas su mi nedostajali tvoji postovi!
    Uvek je dobro oprobanu recepturu osveziti necim novim. Odusevljena sam idejom da prozirni sapun bude ne vrhu, stvarno deluje kao pravi med (uzgred prozirni sapuni su mi opsesija zadnjih meseci pa je mozda I zbog toga :)). A takodje naziv sapuna ti je bas cool :)!
    Drzim ti palceve da ostvaris postavljene ciljeve. Nadam se da ces uspeti da ugrabis malo vremena I sto pre nas obradujes novim sapunskim kreacijama!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Goco! Nekada naizgled najjednostavnije ideje ostavqaju najbolji utisak.
      Videla sam u letu tvoje homemade prozirne sapune, nego nikako da stignem da iskomentarišem.Svaka ti čast, ja se bogme ne bih baktala s time. :)

      Избриши
    2. Hvala Ksenija, I ja sam se mnogo dugo resavala da ih probam I na kraju se nisam pokajala. Ipak sam ja izgleda bas pravi zaljublenik u HP sapune pa mi oni dodju kao neki nastavak ovog procesa :)

      Избриши
  4. Sapuni su super.Gdje da nabavim mirise za sapune koje vi koristite?Etarska ulja lavande brzo nestanu,pa mi se ne svidja miris.pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepše. Često mi ljudi postavljaju pitanje o mirisima, ali boijm se da Vam ne mogu pomoći jer ne živim u Srbiji.

      Избриши
  5. I ti voliš Agatu? Ja je leti obožavam i uvek bi je čitala, čak i ako prethodno već jesam. Dobro je što vrenenom zaboraviš na radnju, pa ti dodje kao da čitaš novu knjigu.
    I meni su nedostajali tvoji postovi, baš uživam dok ih čitam!
    Ovaj sapun mi se baš mnogo ne uklapa u tvoj stil, al valjda se svi uželimo onih jednostavnih i neodoljivih sapuna, kakav je ovaj. Miris zvuči f.a.n.t.a.s.t.i.č.n.o!
    (Kad si već završila sa obavezama, ajde sad odgovori na onaj '007' mejl)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam totalni zaljubljenik u cozy mystery žanr! Znaš da sam sinoć razmišljala šta još to treba da uradim a nikako ne mogu da se setim, i sad si me dobro podsetila na mejl. Evo odmah!

      Избриши
  6. Cao Ksenija,ni ja ne zivim u Srbiji.Ako znas,da ne persiram,gdje mogu nabaviti malo jace mirise osim etericnih ulja,bila bih ti zahvalna da mi odgovoris.Trazila sam po int ali ne mogu da nadjem.Unaprijed hvala.Gordana

    ОдговориИзбриши
  7. Sounds rich and delicious, perfect for autumn. I can't believe also Christmas is just 3 months away.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks Silvia. It's incredible isn't it? Time goes by so swiftly and I never can get use to the fact the winter has this this way to sneak in behind our back. Before you know it, it's already snowing.

      Избриши