Баба о уштипцима

Без икакве сумње и двоумљења, далеко најпопуларнији, највољенији и најпродаванији сапун који сам икада направила јесте Milky Way. Поменула сам га у друштву са још два сапуна на која сам била поносна прошлог лета, али искрено нисам очекивала да се баш толико људима допада. Стално ми траже комад више. Рецептура као таква, не разликује се значајно од моје стандардне линије, али кад га људи омиришу, сви се тотално отопе.
Он је један од оних сигурица поклона. За маму, бабу, брата, сестру, момка, шурњају - you name it. Свима се свиђа.
Milky Way Summer 2011
Уме то да буде мало фрустрирајуће. Ето, ја се отелим смишљајући нове мирисне кобинације, дизајн, имена, рецепте, а оно јок. Тај и само тај. Има људи који имају одређени фаворит (који није Milky Way), те му се увек враћају. Хвала им на томе. Поред оних који се интересују и питају ме о састојцима а не купују искључиво носем и очима, највише волим такве купце.
Сећате се да сам у априлу мало редизајнирала првобитну варијанту сапуна. Сада је добио и завршни додир у виду печата!

Close Up - Milky Way April 2012
Исечена векница сапуна након 10 дана сушења....
Прошле године сам се пар месеци потпуно занела печаћењем и потрошила доста пара на пропратни материјал. Сви ти гумени печати, акрилни јастучићи, папири, бојице, мислиа сам у једном тренутку да ће ме stamping озбиљно одвући од сапуна. Ипак, то се није десило. Изгледа да се сапунска буба дубоко укоренила и не пушта! Онда сам одлучила да је крајње време да набавим печат за сапун. 
Пазарила сам чак пет различитих. Као и обично, кад ми се нешто свиђа, ужасно ми је тешко да одаберем, а оправдала сам се тако што сам рекла да ја појма немам како ће који одговарати мом сапуну, и да ја то све морам да тестирам, је л' те.
Ето, Milky Way имао је част да понесе прву туру испечаћених сапуна.


Close Up
Још мало позирања...
Дефинитиво ћу се задржати на овом печату док не набавим у некој (надам се) скоријој будућности печат по мери.
У ставри, хтела сам да вам покажем све печате у једном посту, али још увек нисам стигла да их исфотографишем, а нестрпљива сам била да се пховалим, хихихи.. И да, морам да вам признам да у овом тренутку и сама користим Milky Way. Та комбинација карамел-меда са ситно млевеним пахуљицама оваса, баш некако прија пред спавање.
И за крај морам да вам најавим јер је сада дефинитивно потврђено, СенМи сапуни биће доступни за наруџбу крајем авгуса, јер у септембру долазим у Београд. Више о томе, ускоро!

8 коментара

  1. Ja ti zelim dobrodoslicu u Beograd <3 i kada bi donela malo one kalupe za bombe bas bih ti bila zahvalna. Juce sam se namucila praveci ih, prosto sam sanjala kalupe u kojima vi pravite sapune.
    Puno,puno lepih i toplih pozdrava !!!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. S obzirom na kolicinu zahteva koje dobijam, moyda cu uskoro poceti i da uvotim materijal i sirovine! :)

      Избриши
  2. Анониман12. јул 2012. 02:50

    Ksenija pravi izuzetno lepe sapune, sve pohvale!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман27. март 2013. 13:47

    Poštovana Ksenija, dugo već pratim vaš blog, čini mi se da sam sve isčitala i puno toga naučila. Prepoznajem mnogo od osećaja koje neko može da nazove "smaranje sapunima", ali jedno vreme sam baš bila obuzeta njima, i raznim istraživanjima, neizvesnošću i radošću ako nešto uspe...
    Dopada mi se ideja da uvozite kalupe, silikonske modle. To nam baš nedostaje...
    Pošto sam sama alergična na sve i svašta, trudim se da moji sapuni budu isključivo sa prirodnim dodacima, mada moram priznati da mi se dopadaju Vaši šareni spuni i pitam se čime ih bojite i čime ih mirišete jer mnoga eterična ulja ostavljaju tek blagi miris posle perioda sazrevanja? Mnogo uspeha u daljem radu!
    Dobrila Kovačević

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozdrav Dobrila, hvala što pratite blog. Za sve sapune koje izrađujem hladnim postupkom, koristim ili gline ili pigmente, ponekad i kozmetički gliter. Što se tiče mirisa, za sapune koje predstavljam ovde, kosritim visokokvalitetna mirisna ulja od proverenih proizvođača koja lično uvozim iz SAD. Sapune sa eteričnim uljim još uvek nisam predtsavljala na blogu, ali biće i o tome reči.

      Избриши
  4. Sapun je super :)! Stigao je ! Miris mu je fantastičan njam, njam .

    Lepu sapunicu pravi.

    Bravo Ksenija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ko god ga je omirisao, kupio ga je odmah. Ono što je meni najzanimljivije jeste da se on najviše dopada skoro svim muškarcima!

      Избриши