Нови сезонски сапун - Caramel Pear

Негде пролетос сам објавила на маргини блога упитник за одабир јесењих мириса. Никако нисам могла да се сама одлучим, па рекох најбоље биб било да питам вас. Нисам имала неких потајних фаворита јер ме је саму занимало све. За неких шест недеља колико је упитник стајао, за длаку је победила комбинација карамел - крушка. Размишљала сам да ли да реинкарнирам и другопласирану рум - поморанџу, али сам се у међувремену 'саплела' о неколико мириса који су ми засврбели дланове. О њима ћете читати у надолазећим недељама, а данас вам представљам први прави, јесењи сапун.


Иако крушке долазе у  много различитих сорти и укуса, мени је некако  синоним за крушку увек био дебељушкасти зелени плод. Не знам којој сорти припада, али знам да није претерано слатка већ сочна, мирисна и једра. Сходно томе, доминантна боја морала је бити зелена. Како бих дочарала тачкасту површину корице крушке, додала сам прстохват фино млевених коштица кајсије које пружају благи пилинг.

Празници нам стижу...

Карамела никада није био мој лични избор кадаје укус у питању, али ме је слатко-путерасти мирис увек привлачио. Карамел крем је одличан пратиоц многих дезерата, те је и у овом сапуну присутан као декадентни прелив који је укапао у чинију свеже исечених крушака. Љубитељи сапуна са високим процентом маслиновог уља, ово јесапун за вас. Поред маслиновог, у основни рецепт додала сам кокосовo уље које што би рекли, највише на свету обожавам, као и великодушну дози ши бутера. Дакле, луксузна нега коже у зимско доба је загарантована.




Наравно, не би ово био један прави СенМи сапун да је мирисна комбинација баш тако једноставна. На доминантну ноту крушке, надовезују се као пратећи вокали јабуке, виноградарске брескве и ананас диње. Карамел као гостујућа звезда, доводи са собом све оне слатке ноте бутера и за мрвицу прегорелог шећера, чинећи овај наступ добитном комбинацијом.
Комадићи бутера и златни карамел крем...

Могу вам рећи да баш уживам док се по кући мешају све ароме нових сапуна. Некако имам осећај као да ми дају довољно енергије и инспирације да прегурам још једну тмурну зиму. Наредних дана посећујем још неколико старих заналаца, па спремам нове туре неких од фаворита као што су LavenderVanilla и Sandalwood. Поред тога, радим и на микро колекцији сапуна који по мирисним нотама припадају зачинској категорији.

Сапун Caramel Pear део је колекције јесен-зима 2014/15. Количине су веома ограничене и нећу га више правити када се распрода.


Који су ваши омиљени зимски мириси? Шта вас највише асоцира на хладну сезону?

14.10.2014. Допуна

Овај сапун препоручен је на страницама Базара бр.1289 који је изаша 10 октобра ове године.

2 коментара

  1. Menjam svu cokoladu ovog sveta za malo karamela :))
    Miris koji me uvek asocira na zimu je majcina dusica s' medom (i nadam se da ce se nekad negde naci na nekom spisku :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zanimljiva kombinacija... Imaću u vidu! Al' ti reče da ne koristiš sapune? Znači li ovo da bi se možda predomislila? :)

      Избриши