Нови сапун - Honey Blush

Често ме људи питају одакле црпим инспирацију за визуелни и мирисни дизајн сапуна, али се готово увек разочарају кад им одговорим ’свуда око себе’. То некако делује тако обично и крајње незанимљиво, да је просто тешко поверовати да се негде не крије нека мистична фонтана идеја одакле би сви могли ђутуре да се напоје.

Стварање је активан процес. Обликовање идеја у производ захтева свестан напор и детаљно планирање. Од крунске важности је посматрање света око себе широм отворених очију, и уопште, употреба свих чула до њихових пуних капацитета. Од не мање важности су и самодисциплина, преиспитивање и непрестано усавршавање. На крају, свакако су потребни и страомодни папир, оловка и загрејана столица.

Идеја за нови сапун долазила је у ситним деловима, мало по мало.  Потрајало је скоро годину дана, али на крају се исплатило. Осећај поноса помешан са дозом неверице када коначно угледате својих руку и мисли дело, тешко да се може описати речима. Можда ће због тога и прича о овом сапуну изгледати сасвим обична наспрам резултата.


Уколико пратите СенМи блог неко време, вероватно се сећате да сам зимус отворила анкету на блогу, радознала да видим који ће вас сапун у машти привући само на основу имена. После месец дана гласања, победник је био ароматични Ginger Patchouli. Изненадили сте ме, и признајем да је ишчекивање било напето као и кад сте бирали јесењи сапун 2014.  Kaо и обично, ја нисам имала фаворите, али кад сам видела да је Honey Rose био другопласиран, одлучила сам се да и њега доведем на светлост дана.

Много волим мед. Баш. Не постоји другачији начин да се то каже. И увек ми је било невероватно колико различитих арома у себи крије. Час ми мирише на малине, час на пудер, па опет на тамјан или мелису, а уствари увек мирише потпуно аутентично, чак иако су у питању варијације у смислу цветних ливада до којиих пчеле имају приступ.

Онда тако помислим на орахе и корице лимуна у меду, па мед у чају од цветова липе или у здравом колачу од банане. И како је све то некако слатко, па слатко ме доведе до слатког од смокава, и слатког сирупа од зове, па и даље, до тулумби и ратлука. А кад смо већ код ратлука, да, има онај са пистаћима, па поморанџом и ружином водицом. Да руже, па човече, да! Руже! Ех сад, да бугарска ружа, или мајска, па може да буде и дивља, а види како ова турска у дворишту супер мирише ових дана.



Ех да, само да запишем. Немам сад ону свеску, ништа онда на телефону. Морам да седнем вечерас да претркељишем ове листе. Види, у старој свесци сам још 2012. записала нешто слично, али не, не, ипак је ово боља идеја. Само још да прилагодим формулу. Ау, распродало се ово уље које сам хтела. Не ништа, ево записаћу сутра да контактирам ова два друга дистрибутера. Е супер. Уз мало среће, пакет стиже за две недеље. Ваљда сам уштекала довољно да платим царину? Морам да проверим. Записаћу.

Нема друге, морам да искључим телефон иначе никад нећу завршити. Ако данас направим сапун, значи могу за једно две недеље да га фотографишем. Само да запишем у агенду. Надам се да ће бити сунца. Нема сунца. А најавили и све сам проверавала три дана уназад и опет ништа. Добро, онда сутра. Морам да изађем раније са посла, да ухватим светло.

Одлично! Пунила сам фотоапарат преко ноћи и телефон, за сваки случај. Само да видим још кад имам времена да седнем да едитујем фотке. Да запишем. Да, е супер. Како сам могла да заборавим пуњач. Сад морам све на брзину, нема времена за кафу. Не, не, не паше ми ово име. Мора да буде нешто деликатно, топло и светло, стидљиво а без компромиса. Ово је баш дамски сапун, да.

Са мрвицом меда, трагом рушиних латица, ушушкано у слакти какао бутер, и дашком ружиних латица са плантажа у Прованси. Кад се испреплећу снови и идеје, умеће и воља, рађају се најлепша остварења на овоме свету. Сањајте, маштајте, записујте и стварајте, и на крају поделите то са светом јер ми једва чекамо!



Ако сте дошли до краја поста, моличу лепо гласајте за јесењи сапун, у маргини горе, десно. Ако вам се моји предлози не допадају, напишите ми у коментару шта бисте ви волели.

Нема коментара