Нови сапун - Water Lily & Jasmine

Понекад ме мирисне комбинације заинтригирају именом. Понекад помислим ’а шта би било ако помешам...’. Понекад људи имају сасвим одређене и веома јасне слике шта очекују и како подразумевају да нешто мирише или изгледа. Ево нпр. да је ванила бела, баш као и сладолед од ваниле. Што никако није могуће извести у сапунима. Или да ружа мирише баш на бугарску ружу, без неких суптилних нијанси или других градивних тонова. Или нпр. да сапун намењен мушкарцима мора да мирише ’освежавајуће’.

Када бих се руководила устаљеним нормама и предвиђеним очекивањима, мислим да никад ништа не бих направила. Не бих покренула овај блог, сасвим сигурно ми не би пало на памет да ја сама, својеручно правим сапуне и креме, и крцкала бих своје дане живећи нечији туђи, измаштани живот уместо једног сасвим мог и аутентичног. Имам двадесетак постова у нацртима, и бар дупло толико bath & body пројеката у замисли, на папиру, на цртежу, или у различитим стадијуму припреме, дизајна и паковања. Некад ми се чини да ми се из једен идеје роде још три. Свуда видим нове могућности. Док пазарим намирнице за домаћинство, чистим кућу, возим биццикл, читам, пишем и певам. И докле год се играм и учим, биће и овог блога.


Мада, ипак не волим да експериментишем, или пак, експериментисање нија најбоља реч. Волим да истражујем. Не мешам и не спајам састојке насумице. Не ризикујем са својим драгоценим и прескупим материјалима. Надограђујем иновације на проверено знање, па тако настају нове формулације, нови производи, нове идеје које некако, ка да хране саме себе. И тако у круг.

Знам, по наслову нисте баш очекивали овакакв увод, али ако навраћате по први пут овде, знајте да ово ни је обичан блог са лепим сличицама за инстант лајковање. Више је некако животописни журнал који се мења како се и ја мењам, тако да не знам где ће бити сутра. Али сигурно је да ће постојати у неком облику и сигурно је да ће бити још нових сапуна.

Water Lily & Jasmine - Coconut Milk Soap

Данас вам представљам још један нови сапун. Може се условно рећи летњи. Летњи јер нам је лето ту иза ћошка, али не видим разлог да се не задржи и дуже. Добро, признајем да има неки мали морски vibe: Али можда је то само зрно моје маште, немојте ме држати за реч.

Мирисна комбинација лотосовог цвета и јасмина. Начелно. А у ствари, крију се ту и мрвице мандарине и поморанџе. Балансирају између прозорних, водених нота лотоса и вруће и омамљујуће ароме јасмина. Ако сте се због овог јасмина понадали да је ово једна секси дама, стрпите се још мало. То је можда већ следећи сапун. ;) Ово је ипак, једна кул девојка, што би рекли, тренди. Са трунком розе глитера да заголица машту и лудом шаром да се слатко насмејете. Знате већ да су сви моји сапуни рађени у малим, или малецним серијама и да ниједан handmade сапун није исти, али Water Lily & Jаsmine ту различитост подиже на један сасвим нови ниво.

Светлуцави ћошак

Нарвно, сапун је крцат благотворним биљним уљима. И какао бутером који ме подсећа на афричко сунце. И на крају ту је још један ултимативни састојак - кокосово млеко. Да, добро сте чули. О овом густом, кремастом и слатком нектару и његовим добробитима за негу коже, писаћу детаљније у једном од наредних постова, али верујте заиста, да није за шалу.

Вашар шара :)

И свакаквих још планова имам. Све ми се чини да ће ово лето бити један омамљујући вашар новина. Нека лепа дешавања су већ заказана, нови сусрети већ уговорени и узбудљиви пројекти већ започети. О том по том, већ ћу писати подробније о свему.

Који су ваши планови за лето?

П.С. Молим вас помозите ми да се одлучим за јесење мирисе. Гласајте за ваше фаворите на маргини горе, десно. Хвала!


4 коментара

  1. Vrtlog boja! To je prvo na sta sam pomislila kad sam ugledala ove sapune! Mogu da kazem da su ubedljivo najzivahniji u odnosu na sve letnje koje sam u poslednje vreme videla. Kakao buter je super u sapunima a sa kokosovim mlekom predstavlja dobitnu kombinaciju! Svako ko bude probao ovaj sapun ce sigurno uzivati!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Wow, dopada mi se vrtlog boja. Možda bi to bilo bolje ime. Mnogo me nervira ovaj TiO2 u poslednje vreme, uz sve predostrožnosti skladištenja i rastvaranja, dobijam ove male gromuljice. Grozno je kolika je ovde vlažnost, uf!

      Избриши
  2. Malo atipican sapun za tebe, no, svaka novina ovde ima svoju vrednost. A posebno kad se upakuje u ovako lepu pricu i kad ispadne ovako lep sapun. Odlicne boje, prava letnja vragolanka.
    Kao i uvek, opet me provociras s mirisom, a posebno kad je letnji. Uzivaj u njemu dok ga jos imas :-) !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno si u pravu, netipičan dizajn za mene! To je onaj trenutak kad se zapitam 'a šta bi bilo ako...'. Majo, tvom oku ništa ne promiče, ti si mi najbolji hroničar.! ;)

      Избриши