Нови сапун - Јогурт и алоја

Понекад ми је баш тешко да започнем нови пост. Не желим да испаднем из планираног реда објављивања, али када наиђе период да сам баш преокупирана неким другим животним и свакодневним стварима и догађајима, онда бих сваку мрву слободног времена потрошила радије на истраживање и формулацију, него на писање. Једноставно, толико ми се мисли роји по глави, да ми се чини да нисам у стању да саставим три ваљане реченице. Поред тога, последње две недеље стално пада нека киша и прилично је тмурно време, па је једина опција да фотограшишем сапуне по мраку, што ми се уопште не допада. Али, да и даље сам ту, и даље блогујем, и не намеравам да напустим ово мој емало online место среће.

Сапун за лице са јогуртом и соком Алоје вере
Направила сам оквирно некакав распоред сапуњања, и уопште, креативног експериментисања. Имам одређене дане и сате у току месеца који су резервисани све креативне пројекте. Морало је овако да испадне, иначе бих (опет) упала у врзино коло где ништа не стижем, уз пут се нервирајући што ништа не стижем, а задаци се само гомилају. Овако сам макар у теорији, сигурна да ћу одржати бар некакав ред и контролу, и оптималан ниво задовољства.

Ок, да не гњавим више, него да пређем на новине. Чекајући на свој тренутак славе на блогу, чак три нова сапуна се тренутно суше. Проверени састојци, омиљени рецепти а нови мириси и дизајн. Ово је само да знате, да вас макар до краја ове године, очекује доста постова.

Данас вам представљам други сапун у 2014. сапун са јогуртом и алоја вером. Ненаметљив и једноставан у изгледу, моћан по саставу и пријатан по мирису.


Користила сам четвртасту силиконску модлу и одлучила се да не додајем пигменте. Овако сапун делује кремасто и помало рустично, а опет шик и модерно. Мислим, тако делује мени, али хајде ја макар признајем да сам пристрасна. :)


Ово је први сапун са јогуртом који вам представљам на блогу. И први сапун са алое вером. Увек сам у потрази за новим благодетинм састојцима, откривајући њихова састав и утицај у препаративној козметици. Тако настају сви моји рецепти на провереним основама надограђено знање, усавршена вештина и одговарајућа доза иновације.



Никада нисам била неки претерани љубитељ млека, али зато јогурт и све киселе ферментисане варијанте млечних производа, конзумирам свакодневно. Пoготово волим кремасте југурте са веееликим (превеликим) процентом масноће. У овом сапуну користила сам грчки јогурт а 10 % масноће. Као мелем за душу и тело.

Јогурт је фантастичан додатак производима за негу. Садржи природне ензиме који утичу на побољшавање тонуса кожног ткива и даје блистави и здрави сјај. Јогурт има благотворно дејство на све типове коже, обилује витаминима и дубински хидрира кожу.

Сок Алоја вере још један је од чудотворних природних лекова и дефинитивно заслужује посебан пост. Поједини људи лече малтене све бољке соком од алоје. Иако ја лично не бих ишла толико далеко да тврдим како чудотворан спас лежи у било чему, мислим да не може никоме да школи да конзумира оно најбоље што нам природа нуди.

Овај сапун имам благи и веома неутрални мирис, нема додатих пигмената, и погодан је посебно за негу лица. Сапуница је веома кремаста због високог процента маслиновог уља и какао бутера. Милина! Могу само да вам кажем како ја много волим јогурт у сапуну и да ће га дефинитивно бити и у неким од наредних креација.

Сапун је пакован у бели 'сјајни' папир са једноставном белом етикетом са назначеним састојцима. Тежина је око 100 гр а количине су веома ограничене, мада ме је лако убедити да направим нову туру ако вам се допадне!

2 коментара

  1. Prelepo! Nisam do sada probala aloju u sapunu a bas mi je dugo na listi zelja. Ova kombinacija sa jogurtom mislim da je dobitna. Sapuni su jednostavni, elegantni, bas onakvi kakve najvise volim. A fotografije su ti ispale fantasticno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Goco! Ostaviću ga još nedelju dana da se suši, ovde je i dalje grozno vlažno i ladno, pa ga onda nosim u tuš-laboratoriju na testiranje. :)

      Избриши