Нови празнични сапун - Delicious

Ово је већ трећу пут у току протекле недеље да седам да напишем овај пост. Није да сам имала неку ауторксу кризу, већ је у питању била тотална блокада. Седим, буљим у екран, а у глави ми откуцавају секунде, јер знам да имам само xyz минута, док у глави већ чекирам to do листу, шта ме чека следеће да завршим, коме неодложни мејл да откуцам, шта да пазарим, коју музику морам да научим под хитно... и тако прођу ти минути, а ја урадила ништа нисам, а стрес се само наталожио. Обећала сам себи да ћу недељу посветити неким активностима које су потпуно невезане за све што је хитно и неодложно. И та Бахова кантата и Берлиоз могу да сачекају до сутра, ја данас морам да урадим нешто лепо за себе и своје ближње.

И није лоше испало, мало сам читала, мало гњавила мачора, направила по први пут фокаћу по Невенином рецепту, пустила Дина Дворника да пева у позадини, едитовала фотографије за овај и наредни пост, и испробала један нови за сад тајни рецепт. Треба да дегустирам резултате за који дан, па ако будем задовољна, ето ме одмах да поделим радост са вама.


јесен-зима 2013



Хтела сам ове година да направим један сезонско-божићни сапун. Кад сам се преселила, имала сам прилику да пробам праве, свеже бруснице. И тотално сам се одушевила. Пошто нисам неки слаткозуби тип, ја увек гласам за разноразне 'кисељаке'. Јабуке и крушке волим да буду што киселије. Лимун сецкан на колутиће једем без ичега и са све корицом. Али од свежих брусница, до сада ништа киселије нисам пробала. Имају и неки сасвим посебан мирис, свеже-воћни. Ала сам га сада описала... знам да није нешто, али не знам стварно како другачије да га опишем.
Још једно воће које веома волим су свеже смокве. Оне већ не потпадају под киселу категорију, већ слатко-сочну. И тако кад сам летос трагала за сезонским мирисним уљима, у тешкој конкуренцији победло је мирисно уље комбинације свежих смокава и брусница. 


Дакле, рушимо стереотипе и редефинишемо очекивања. Ове годие нема слатких, јабчастих, зачинских мириса. Одлучила сам да ће ово бити једна свежа и сочна јесен и зима. Зато сам га и назвала Delicious.

Delicious у квинтету
Рецепт је са маслиновим уљем и наравно моја омиљена комбинација уља слатког бадема и авокада, са издашним додатком какоа и ши бутера. Тако да по састојцима, ово је један богат и кремаст сапун, таман за зимско време.

Fairy Dust  :)
Додала сам и мало црвених перлица јојоба воска за средње-благ пилинг. Дашак златног и црвеног глитера чине овај сапун добрим кандидатом за новогодишње даривање.


Мало сам се играла у picmonkey и додала ове шарене стикере. Хтела сам да постигнем што је црвеније могућу боју, тако да сам користила лабораторијску козметичку црвену боју. Црвена боја је један од светих гралова у сапунџијском свету, јер црвене онако баш јарке, праве црвене у природи нема. Сваки црвени пигмент и глина више вуку на бордо. А да ми је 10 центи када ме је неко питао 'а јел имаш неки црвени сапун' до сада бих зарадила бар 100 евра.

Holiday Mood

Као што видите, ни ово није испало тотално црвено, али је било најближе могуће. Други, жућкасти слој, ће временом још избледети, тако да ће бити више боје слоноваче, и скоро бео. Ове сам фотографије направила тек пар дана пошто сам сапун исекла, а у процесу сушења ће још посветлети.
Ово је тотално ограничена серија сапуна, и кад се распрода више неће бити доступна. 

Састав: девичанско маслиново уље, дестилована вода, кокосово уље, NaOH, палмино уље, какао бутер, ши бутер, уље слатког бадема, уље авокада, мирисно уље, каолин глина, перлице воска јојобе, козметички глитер, CI 1249.

4 коментара

  1. Stvarno su prelepi, kombinacija boja, sare, svetlucavi detalj na vrhu - jednom recju predivan sapun!

    ОдговориИзбриши
  2. Recept zvuči fantastično, a i sapun tako izgleda. I ja sam za rusenje stereotipa, kad su u pitanju mirisi, nema kod mene praznično/nepraznično :-)
    Kad mi se svidja miris, pitanje je samo mog raspoloženja kad ću ga upotrebiti. Doduše, parfeme delim na zimske i letnje, valjda zbog korelacije težina parfema/spoljna temperatura! Ukradi od sebe još malo vremena, za još neki postić!

    ОдговориИзбриши