Нови сапун - Clean Cotton

Понекад волим да направим сапун за своју душу. Једну малу, сасвим ограничену серију која не мора никоме другом да се допадне осим мени. Не морам чак ни да упакујем све сапуне. И могу сама све да их искориситим и да уживам до миле воље. Понекад експериментишем са основним рецептом, па додам нешто необично. Нешто изоставим. И не оптерећујем се дизајном уопште. Кад је сапун већ за мене, главно је да се мени и свиђа, зар не? Наравно, то не значи да ћу смутим тек било шта и да ми је свеједно како ће сапун да изгледа. Никад ми није било јасно зашто људи штеде на себи на тако малим стварима, када је један сасвим минималан труд довољан да направите јединствен и луксузни доживљај од свега што радите.

Clean Cotton
Шик дизајн уопште не знчи да морате да проведете сате у реализацији истог. Некада је једноставност најзанимљивија и делује најупечатљивије. Тако је и у овом случају било. Основни, доњи слој сапуна без додате боје, а горњи заталасан са мрвицом плавог оксида и посут попут праха ситним златним шљокицама.


Понестало ми је маслиновог уља, па сам се играла са пирнчаним, али има и маслиновог. Веома слична својства имају. Наравно, неизбежан је додатак кокосовог уља за велике мехуриће и какао бутера за мекану сапуницу. И мој заштитни микс уља авокада и слатког бадема, за дубинску хидратацију и обнову коже.


Пре пар годна испорбала сам неколико мацкалица за тело једне high end америчке козметичке куће, и то је био први пут да се сусрећем са производом који у називу има памук (cotton). После тога, памукоманија је постала баш популарна, па сад често виђам свакакве производе од свећа до омекшивача за веш назване у стилу clean cotton, sand cotton, beach cotton, cotton flower итд. Али наравно, у Србији од свега овога ни трага ни гласа још увек.


Лично заиста појма немам како заправо мирише памук. И да ли мирише кад тек процвета или пре тога? Њушнула сам једанпут једну сасушену грану памука са цветовима, али нешто нисам приметила некакав мирис. У ствари, није мирисала уопште, мада не знам да ли је то због старости или је можда била третирана неким препаратом након бербе па је мирис у међувремену ишчилео.


Чини ми се да се свака интерпретација некаквог мириса памука своди на мање-више слободну интерпретацију, али су ту увек присутне мирисне ноте љубичице, лаванде, мошуса и цитруса. Нисам уопште знала шта да очекујем од овог мирисног уља, али сам се баш пријатно изненадила. Цела прошла поруџбина испоставила се правим једним мирисним благом, тако да ћете вероватно још пар месеци читати о новим мирисима у новим сапунима све у суперлативу. Немојте после рећи да вас нисам упозорила на време! :)


Дакле, унапред вам признајем да се изнова одушевљавам сваким наредним сапуном и то онако, најискреније. Ко воли да мирише на чисто, обожаваће овај сапун. И не, није женскаст, тотално је унисекс. Мало о мирису: прво ћете осетити искирчаву арому љуске лимете и лимуна, на које се надовезује дашак беби пудера, листова афричке љубичице и латица цвета јасмина, а читава композиција заокружена је белим мошусом и сандаловином. 

У недостатку инспирације за некакавим спектакуларним, до сада невиђеним именом, одлучила сам се за тотални mainstream и назвала овај сапун једноставно Clean Cotton. Не морам ни ја увек да измишљам топлу воду, јел те.

Мало сам стилизовала овај сет са cottage chic кухињским крпама и успела да ухватим пар сунчаних сати. Код нас је овде невиђено лепо време последње две недеље и стварно имам утисак да никада нисам доживела лепши септембар, и само бих се шетала и фоткала све око себе и ништа друго не бих радила. Потпуно ми је нестварно да живим на овако лепом месту. Гвирните у мој Инстаграм албум за фришке фотографије. 

Размишљам да идући пут наручим већу количину овог мирисног уља јер желим да првенствено направим доста свећа. Можда и неки спреј за тело, лагани, за лето.
Шта кажете ви? Како вам се чини овај сапун? Да ли бисте га пробали?

13 коментара

  1. Bi,bi, svakako da bi! Ma, ovog puta si izgleda bila opcinjena vrhovima, da si izgleda zaboravila da slikas 'telo' sapuna. Ne das nam da ga vidimo u svom sjaju, samo nagovestavas! Zvuci bas 'hranljivo', ne sumnjam da ces uzivati.
    Ni meni pamuk ne mirise, a i ja sam ga videla u stadijumu u kom i ti. Ipak, mene miris pamuka asocira na cisto, ima neka zajednicka nota koja je rezervisana za pojam 'pamucnog' mirisa, ona ozonska, vazusasta, prozracna, koju se mucis da uhvatis nosem, a ipak je tu. Eto, to je moj dozivljaj mirisa pamuka, a sigurna sam da nema veze sa nekim od mirisa,koji imaju 'cotton' u nazivu! Ima jos i 'Cotton Baby', a taj je mozda najblizi ovom opisu. Bas me zanimaju ostale varijante!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Rekoh lepo da je ovo sapun po mojoj meri, pa su i post i fotke. :p
      Milsim da je u osnovi svih tih pamukolikih mirisa zapravo mošus. Toliko su ga trpali u praškove i omekšivače u poslednjih 50 godina, da smo počeli da miris mošusa poistovećujemo sa čistoćom.

      Избриши
    2. Sto bi rekla moja kcer: 'Hmm, interesantno!' Stavrno je mosus u osnovi? Pamtim 1001 verziju mosusa iz maminog asortimana, ali nisam imala pojma da ga, kao sto kazes,trpaju svuda! Uglavnom, dobro misrise, to je cinjenica! Poznavajuci tvoj ukus, mora da je mnogooo dobar!

      Избриши
  2. Predivno! Sastav puno obecava, sigurno je jedan od onih kremastih, lepo penusavih sapuna, zbog kojih jedva cekate da uskocite u kadu... Izgled je takodje ocaravajuci. Ponekad mi se cini da se koriscenjem raznih tehnika za saranje sapuna stvarno pomeraju granice medjutim, u osnovi, i ovako svedeni dizajn ima svoj narociti sarm (mozda je zbog toga meni i favorit). Fotografije su ti takodje ispale super ! Sta bih dala da makar na pola sata uhvatim sunce ovih dana :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Goco! Jeste da je sunčano, ali je veoma hladno nažalost. Ljubitelj sam jednostvnog dizajna, mislim da se to ogleda na svim mojim sapunima, mada volim da eksperimentišem kad me uhvate bube!

      Избриши
  3. Da, probala bih ga rado! Naziv mu je potpuno želim-ga-sada:) Verujem da je stvarno dobar, jer kada se radi tako kako si ga ti radila, mislim da su dobri rezultati neminovni.

    ОдговориИзбриши
  4. I really like the way this soap looks, and it fits the name. The colors remind me of blue jeans and white shirt. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Spot on @soapjam! Blue jeans and white shirt is my favorite combination. If I could, I would go everywhere in jeans and a spaghetti white top in summer and white cotton sweater in deep winter. What can I say, I am such a sucker for clean smelling fragrances. I bet it's because of the musc and citrus notes in all of them.

      Избриши
    2. Me too, love wearing blue jeans and white shirt, and clean smelling fragrances! And I love anything citrus! :-)

      Избриши
  5. Your soaps and consists of it are really good. The discovering of your blog is a happiness.

    ОдговориИзбриши
  6. Hi @Oksana! Welcome to the blog and thank you for your lovely comment!

    ОдговориИзбриши
  7. Svakako bih želela da probam ovaj sapun, a lagani sprej za telo u kombinaciji sa sapunom zvuči kao san :-D

    ОдговориИзбриши