#Инспирација - Rainbow Sherbet

Често ме људи питају где проналазим инспирацију за дизајн сапуна. Искрено речено, мени никада оваква питања нису била јасна. Увек ме збуни како људи очекују да људи који имају креативне идеје, крију негде у подруму неку краву музару одакле потичу све њихове идеје. Или пак, да имају некаквог узора или идола по коме моделују, да не кажем копирају, све што се одваже да сами направе. По мени, инспирација је свуда око нас.
Сви ми можемо да гледамо, али само поједнини су у стању да посматрају. Исто тако је и са чулом слуха. Сви смо оспособљени да чујемо, али ретки умеју да слушају. Још ређи су у стању да спеоје сва чулна искуства и створе нешто потпуно ново.

Хтела бих овде да се осврнем на online инспирацију. За мене лично, постоје неколико онлајн места у српској блогосфери која походим редовно, где уживам уз шољу кафе поред запаљене мирисне свеће на столу. То су блогови чији аутори инспирацију виде око себе и у себи, способност и умеће коме се дивим. Интереснто је да су све то дамски блогови. Добро, осим два изузетка. А морам да признам да ме поред садржаја и те како интересује и дизајн блога. Желим да се осећам пријатно, као кад уђем у неку фино уређену радњу, па ме те добре вибрације чине да се осећам боље. Пoстоје неколико тих веб блог дама чији су блогови на мом редовном читалачком распореду. Девојке које ме иснпиришу својом креативношћу, добротом, идејама и погледом на живот, тако да сам одлучла да направим неколико сасвим нових сапунских креација које су посвећене њима. Ово ће бити један сасвим нови серијал на СенМи блогу, тако да се припремите на доста изненађења!

Данашња нспирација потиче са блога Slurp-O-Rama & Cutensils. Уколико нисте до сада упознати са блогом Иваниним блогом, не часите часа, већ одмах кликните линк. Само један клик је потребан да вас транспонује у весело царство чајева, музике и гурманлука. Још ако сте приде и мачкољупци, гарнтујем да ће вас Иванин мачор Њања освојити колико одмах. 

Месецима сам уживала листајући Слурпораму, и желела сма да направим сапун који ће бити једна весела ода њеном туфнастом и пругастом свету, и моја захвалница дивне постове који ме пуне добрим вајбом чак и усред ових тмурних и кишних холандских дана.

Имала сам ја ту неке почетне идеје, али постојала је реална могућност да оманем, па сам контактирала Ив да ми да неки опис омиљених мириса и боја. После  тога сам остала са другом врстом проблема - сада сам имала превише идеја.

У поптуном одушевљењу, морала сам добро да разрадим све што сам смислила и набацала у свеску за скицирање. Данас вам представљам први сапун у серијалу #Инспирација, новцат сапун дугиних боја - Rainbow Sherbet.

Ив је рекла да воли пастелне боје. Да воли мирис јагоде и ваниле. На ту основну идеју, ја сам још надовезала по неку воћкицу, идеју о шест боја из дугиног спектра, на све то сам одозго додала једну зен шару и мрвицу глитера који се прелива у дугиним бојама.

Зен шара на горњој површини и дугине боје
Шта се крије у сапуну? Мирисна комбинација јагода, малина, лимете, поморанџине коре који пливају у крему од ваниле. Ок, ја која сам осведочени (читај - опсесивни) љубитељ цветних нота и мошуса, ових дана туширам се искључиво овим сапуном. Ако ће вас неки мирис потпуно распомамити, то је овај. На први њуњх. А тек под тушем...бомба!


Од скирвених кавалитета овај сапун још крије - формулу без трунке палминог уља. Великодушну меру маслиновог уља и ши бутера, као и стандарнде пратиоце уље слатког бадема и авокада за дубинску хидратацију. И....

Кладим се да можете да га омиришите кроз екран ;)
 ... још један нови састојак којим сам одушевљена. Коначно, после о-хо-хо дужег времена, успех да набавим ланолин. И могу вам рећи да сам опчињена.


Писаћу у наредном посту детаљније о функцији, пореклу и одликама ланолина, али људи моји колико је добар осећај купати се сапуном са ланолином, ја не могу да вам опишем. Колико густу сапуницу прави, као на филму.


За боје користила сам пигменте и TiO2. Иначе овде је у Холандији невиђено топло, углавном око 27 степени преко дана. Да, да, знам да је то смешно насупрот балканским температурама, али за ове услове то се граничи са невероватним. Озбиљно. Ево ја већ три године овде живим, а ово је прво лето да се не шетам без јакне и да могу напоље да изађем у јапанкама. Озбиљно. Али да, дигресја, како се то односи на сапуне? Тако да се током гел фазе поприлично загреју, па се понекад догоди да се појаве у структури сапуна тзв. глицеринске жилице које му дају изглед мермера. Овде се то види на плавој и наранџастој боји. Овај сапун ћу дефинитивно правити и у буддућности, с тим да ћу се потрудити да му идући пут дам још пастелнији и прозрачнији look.


За сада вас остављам да уживате у фоткама, а ја одох да направим један ледени чај и један сасвим нови сапун. Хвала Ив на свим дивним постовим, рецептима и фотографијама које ми увек измаме осмех на лице. 

11 коментара

  1. Одговори
    1. Thnanx Natalia, I am quite pleased with this one! And the lanolin addition is superb! I highly recommend you try it!

      Избриши
  2. Predivno! To je najkrace sto mogu reci za ovaj sapun koji stvarno verodostojno opisuje atmosferu bloga koji te je inspirisao. Sad sam se i ja zainteresovala za lanolin - moracu da ga isprobam u nekoj buducoj turi sapuna!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači može da se nabavi u Srbiji? Odlično! Stvarno preporučujem od srca, sapunica je neverovatna! Napravila sam do sada tri ture sapuna sa različitim procentom lanolina (između 2 i 5 %) i već na dva odsto razlika je neverovatna! Samo da stignem da isapunjam još nekoliko tura, pa ću ti poslati krajem septembra uzorke od svih novih sapuna :)

      Избриши
  3. Odmah hoću da ga naručim! :) Hvala ti draga, tek sada uz ove super opise mogu u potpunosti da ga omirišem! :* Ljubac za Holandiju i niske temperature! :P (danas kod nas 40)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam toliko strepila da li će ti se svideti :) Šaljem detaljniji mejl za jedno pola sata. :)

      Избриши
  4. Oh, ah, oh! Ovo nije sapun, sigurna sam, ovo je parče torte! :)
    I ja sam jedna od onih koja je bila inspirisana energijom Male Iv, veeeeliki ljubitelj i prijatelj njenog lika i dela, tako da te, Ksenija, pooootpuno razumem. :) Toliko lep gest sa toliko ljubavi priređen! ♥
    Tvoj blog mi je otkriće, ništa ne znam o sapunima, a voooolim da mirišem. :) Svaka čast na ideji, na kolačastim mirišljavcima i na ćirilici. ;) :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zdravo Ivana i dobrodosla na blog! Drago mi je da ti se dopada ova moja online laboratorija :) Bice tu jos zanimljivih projekata!

      Избриши
  5. Ostavila sam komentar i na fb! Tvoji sapuni izgledaju tako ukusno! :) Znam da je pogresno, ali sta cu! :) Ako saljes, nemoj me zaboraviti!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Marina! Ne bih savetovala degustaciju. Neću te zaboraviti ne brini! Dosta sam zauzerta poslednjih meseci pa ni ne stižem da napravim sve što sam planirala, a ni da ponovim ture sapuna koji su bili popularni. U ovom trenutku skoro svi prošlogodišnji sapuni su rasprodati.

      Избриши