Foxy Lady

Маја ме је замолила да напишем нешто више о овом сапуну, и у праву је била, јер га заиста одавно нисам помињала. Foxy Lady је један од оних сапуна за које сам прво измаштала дизајн, а потом се бацила на потрагу савршеног мирисног уља које би оживело читаву креацију.

Foxy Lady 2012.
По први пут сам га направила у јуну 2011. када сам испробавала моју нову дрвену модлу. То је био веома продуктиван месец што се тиче сапуна. Потрошила сам богами подоста пара тада у цугу да набавим разне састојке о којима сам до тад само маштала. Неколико идеја ми је било месецима на stand by, те када сам коначно допунила hardware опрему дрвеном модлом из Немачке,  упала сам у вишенедељни сапунџијски транс. Тада су настали један за другим, прототипови Foxy Lady, Tropical Vacation, Fresh Bamboo, Energy и Milky Way.

Подсећање на јуни 2011.
Мирис који сам замислила за Foxy Lady најбоље бих описала као сладолед од комбинације шумског воћа. Са мало ваниле по могућству. Како то обично бива, нешто је морало да се поткраде и замрси мој идеално измаштани план. У принципу, мирисно уље је имало ок ефекат, али је ипак (иако није било назначено на сајту дистрибутера), дошло до прегрејавања сапуна и дисколорације. Дакле, бела није остала баш скроз бела, а розе слој је попримио неку жућкасту нијсансу. То се све догодило након пар месеци, јер је у пошетку све изгледало нормално.

Прототип, након месеец дана

До тада је Foxy Lady задобио већ приличан број фанова-следбеника-купаца-лајкова илити како год се то данас модерно каже. Међутим, мени се уопште није допала та помало извитоперена слика мог сапуна, a и мирис није био баш сасвим какав сам желела, те сам одлучила да га повучем из регуларне линије док не пронађем мирисно уље које се неће понашати сумњиво. А дотични дистрибутер ме је изгубио као купца заувек. Мрзим када људи не дају прецизне информације о производу, а на штету купца.

Нови и унапређени Foxy Lady сапун 
Летос сам коначно успела да пронађем мирисно уље које ме неће изневерити. Морам да признам да ми се мирис као такав, и начин ка који се развио у сапуну, неупоредиво више допада од прве верзије. Тестирала сам га на мањој тури, и нкон што сам се уверила у примерено владање, одлучила сам да га оживим у full size сапуну. Онда сам помахнитала, и направила и свеће и крему за тело и шећерни пилинг. :)

Овај сапун је апсолутни хит међу девојкама овде. Мирис је комбинација јагода, цвета јасмина, ваниле и љубичица. Ако желите сигурица поклон за посебну женску особу, са Foxy Lady не можете погрешити. У плану су ми је да убацим и неколико комплементарних производа у сталну линију, али о том по том, прво да се решим ове божићне шопинг маније, па ћу вас обавестити о новим производима из радионице.

Soap Goodness
Од састојака, ту је проверени & омиљени рецепт! Маслиново уље, кокосово уље, палмино, ши бутер, авокадо уље, уље слатког бадема, рицинусово уље! 

12 коментара

  1. Foxy Lady soap is so beautiful! I love it. I can almost smell it! I would love to see other projects you make with the same scent, to make a beautiful gift set! Good job !

    ОдговориИзбриши
  2. Meni su oba izdanja savršena! Dobro je ako je sadašnja verzija ona iz tvoje vizije,onda ok,ali ja sam potpuno zadovoljna i onom prvom.
    Kad mi tako slatko opisuješ mirise,i ja odmah pomahnitam od želje da to isprobam!
    Šta da ti kažem,želim ti da za predstojeće praznike sve rasprodaš,pa da obnoviš zalihe divnih sastojaka za naredne ture,ali i da ostane ponešto i za moj nosić i moj gušt pod tušem!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sačuvaću komadić za tebe! Sapun iz prve verzije je baš potamneo posle jedno šest meseci :(

      Избриши
  3. Beautiful soap, Ksenija! I like its name, which suits very well the design of the soap, and I am quite sure the fragrance is gorgeous! Wish you a lovely week!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you Natalia! I wish I have more time for soaping these days, but hoping to get more space after the Christmas madness!

      Избриши
  4. Mislim da je, makar sto se dizajna tice, ovo moj SenMi favorit! Predivna definicija boja, ujednacen dizajn. Stvarno fantastican sapun!

    ОдговориИзбриши
  5. That is definitely a foxy and gorgeous soap...I love it! :D

    ОдговориИзбриши
  6. Thank Cee Gee! I'll be sure to put in one sample for you!

    ОдговориИзбриши