Чоколадни пилинг за тело

Децембар се захуктава и још мало ће Божић, а ја никако нисам имала времена да се мало више бацим на посаои да искористим ово празнично расположење (читај: куповну грозиницу). Смислила сам бар 5 различитих производа, али времена једноставно није било довољно. Морала сам дакле, да се ограничим у својим маштаријама.

Одлучила сам се да направим дуго очекивани крем-пилинг за тело са чоколадом и кафом. Ово није производ налик пређашњим (уколико се сећате уљаног пилинга и пилинг масажера). Ово је нешто сасвим ново!

чоколада-кафа пилинг за тело


Састоји се од какао бутера, кокосовог и рицинусовог уља, мало емулзивног воска и стеаринске киселине (све биљног порекла, наравно), свеже млевене Арабике, топљене црне чоколаде и органског браон шећера. А мирис је за падање у несвест! Морам да наручим још овог мирисног уља. Заиста, толико ми је тешко било да се суздржим а да не лизнем малице, не могу да вам опишем!


Морала сам зато да грицнем малко црне чоколаде. А вероватно ћете и ви након што прочитате овај пост!

Направила сам две тегле од по 170 грама пилинга по наруџбини. Још увек размишљам колико да их 'ценим' али мислим да ћу и овога пута остати доследна својим убеђењима - врхунски квалитет по приступачној цени.
Баш ме маме ове тегле... надам се да ће преживети неначетејош који дан док их другарица не преузме...

2 коментара

  1. Sve pohvale za kreativnost. Moze li se dobiti podatak gde u Beogradu kupiti ambalazu sa te tvoje slike, mislim na te teglice hermetičke? Da li ćeš postaviti recept za ovaj piling.

    ОдговориИзбриши
  2. @maya, ja ne zivim u Srbiji tako da ti ne mogu pomoci oko nabavke ambalaze. Drugo, recept mogu da postavim, ali sumnjam da ce biti korisno. Vecina sastojaka koje ja nabavljam uzovzim iz SAD i ne mogu se naci u direktnoj (malo)prodaji u Srbiji, na zalost.

    ОдговориИзбриши