Foxy Lady и Пасифлора

Ок, само ћу рећи - ко нема у глави, има у прстима. Управо сам једним непромишљеним потезом избирисала цео пажљиво припремљени пост. Пошто сам прилично разочарана том чињеницом у овом тренутку, чини ми се да ће овај ревитализирајући пост бити знатно краћи од оригиналног. Али, шта је ту је.

моја вољена модла :)
Обожавам сунчане дане и чињеницу да се овде смркава у 22:30! Не волим да палим сијалице нити да експериментишем у кухињи/радионици по мраку. Јучерашњи дан био је плодоносан из два разлога. Направила сам једну туру сасвим новог сапуна и једну туру сасвим новог балсама за усне. У петак ми је стигао дуго очекивани пакет базних уља и пигмената из САД, тако да сам коначно могла да замишљени сапун претворим у стварност. Читав изглед овог сапуна био је инспирисан мирисним уљем, и дизајн сам у потпуности осмислила још пре неколико недеља. И даље користим моју вољену модлу од боровине која је наручена из Немачке као рођендански поклон. Иначе, ово је премијерни сапун из неколико разлога: нови рецепт, ново мирисно уље и нови пигменти. Рецепт се у принципу, не разликује много од мојих осталих овогодишњих сапуна. И даље су ту присутна сва дивна биљна уља, али у различитим пропорцијама. Дакле, девичанско маслиново, палмино, кокосово, рицинусово, уље авокада, слатког бадема и ши бутер. По први пут сам користила флуоресцентно розе пигмент и могу рећи да сам задовољна. Очекујем да се боја још више стабилизује у току наредних пар недеља сушења. Горњи слој обојен је црним оксидом и титанијум диоксидом (природни бели пигмент). Име се само наметнуло, и ма колико дуго сам покушавала да смислим неку алтернативу, изгледа да је то ипак немогуће. Ово је један шик, модеран, женствен, нежан, дрзак, топао,  сладак, одважан сапун, и као такав, може једино да се зове - Foxy Lady, the Ultimate Lifestyle Accessory.
 
Foxy Lady

цвет Пасифлоре

Други подухват била је тура новог балсама за усне. Сећате се да сам у фебруару постовала у рубрици 'Рецепти' један једноставан уради сам рецепт за природан балсам за усне? Иако лично волим вирис и својства пчелињег воска, желела сам да сви моји производи буду вегански, тако да да је овај балсам начињен од биљног воска биљке Канделила. Прилично је чврст, и потробено га је дупло мање него што бих иначе ставила пчелињег воска. Написаћу нешто више о својствима овог воска у неком од наредних постова. Нисам желела да оставим балсам без мириса, тако да сам овог пута употребила јестиво мирисно уље. И да вам кажем, овај мирис ме је толико одушевио, да сам пожелела да је сва декоративна козметика коју сам икада у животу купила, мирисала управо овако! У питању је мирис цвета Пасифлоре, помало цветак, помало воћкаст. 

уља, бутери и восак
Нисам међтим, желела да заслађујем балсам, тако да нисам додавала стевија пудер. Рецепт је већ испробан, гомила lip loving уља и бутера (какао и ши бутер, уља авокада, слатког бадема и рицинуса). Да разбијем монотонију, додала сам и мало бисерно розе минерала, али теко толико да да боју балсаму у теглици, али да остане неутралан на уснама. Сходно томе, овај се балсам може користи индивидуално, али и као top coat  преко вашег омиљеног ружа, за додатну негу и сјај. Ово је поготово корисно ако не желите да се одрекнете свог омиљеног кармина због боје која вам се допада, али вам ујено и исушује усне. У овој једној теглици налази се чак 8 грама балсама, што вам може потрајати малтене бесконачно. 
балсам за усне Пасифлора


У наредних пар дана планирам да направим још неколико нових сапуна, тако да stay tuned, наставак следи!

Нема коментара