Ми смо другачији

Веома се поносимо чињеницом да са већином хобиста и малих произвођача у Србији имамо леп контакт. Ми волимо козметику, добре производе, али и људе, различите људе са гомилом дивних идеја и искустава која нас могу инспирисати на свакодневном нивоу.
Да се разумемо одмах, сапунџијска 'сцена'у Србији није велика а можете на њој свега и свачега пронаћи. Ми истражујемо свакодневно. Деси се да нас неки производ/произвођач посебно заинтересује, и онда се врло радо одлучимо да нешто купимо и испробамо. Одлучиле смо ипак, да не претерујемо, па нам у исто време у купатилу стоји 'само' четири различита сапуна.

Жеља нам је да своје утиске поделимо и са вама и немамо страх да ћете због тога мање волети наше производе, јер верујемо да за квалитет увек има места у нашим животима. Још када долази у тако малом, дивном паковању пружа нам толику уживанцију!

Волеле бисмо да и од вас чујемо предлоге. Да ли постоји неки природан сапун или крема који вас интересује, а нисте се још одлучили да 'испробате на својој кожи'? Оставите коментар или нам пишите на нашу имејл адресу: senmisapuni@gmail.com

Приметиле смо још један занимљив феномен. Од када смо се и ми појавили, да не кажемо објавили, примећено је да цене неких туђих сапуна осетно падају (нпр. на популарном аукционом сајту Лимундо. Мило нам је што смо имале утицаја да, иако можда не купите наш сапун, вас макар онда други не туку по новчанику.

Сви се ми разликујемо. Наши животи, искуства и жеље нису исте, те тако ми разумемо да свако има свој начин одабира производа. Нешто што више воли, што му се више допада или му прија. Ми бисмо биле срећне ако бисте ви заволели наше сапуне колико и ми волимо и уживали у њима знајући да су направљни са љубављу. :)

Наше сапуне можете купити на више начина:

- преко наших аукција на Лимунду
- куповином у нашој виртуелној продавници на Артијани
- контактом на нашу имејл адресу (senmisapuni@gmail.com)
- остављањем поруке на нашем Фан зиду на Фејсбуку (кликните на икону коју видите на десном банеру овог блога)

Нема коментара